att få tänka igenom allt..

Hej allihop.
Hoppas att alla mår bra.
Jag mår riktigt fint nu, sitter med en skål vattenmelon och tittar på ett avsnitt av
Simpsons som jag aldrig har sett.
Dagen har också varit bra. Vi tog bilen till Grebbestad och gick runt på bryggorna och
åt buffé på en mysig restaurang.
I bilen på väg dit och hem hann jag stanna upp mig själv och bara tänka.
Tänka på hur allt har blivit och blir runt omkring mig. Jag har suttit och inte
gjort någonting i två dagar, så jag har läst igenom Kissies blogg, och det handlar
verkligen bara om utseende och fester.
Hon beskriver hur otroligt bra hon är, lägger upp bilder där hon plutar och visar upp
det hon tycker är så himla snyggt. Visst kan man ta bilder på dig själv, och visst
bryr man sig om sitt utseende, men jag har verkligen insett hur mycket viktigare det är
att vara smart än snygg.
Så när jag satt där i bilen bestämde jag mig för att inte bli en såndär utseendefixerad bimbo,
utan att istället riktiga in mig och bry mig om saker som är intressanta och som jag tycker är viktigt,
att ta tillvara på min tid.
Och att tala om för mina vänner att de är världens bästa, och att jag inte skulle klara av
mig själv eller något annat utan dem.

~

och här är dagens outfit:


~ jeansleggings : Spirit
~ t-shirt : Thailand
~ svart linnekavaj : Kappahl
~ scarf : Mammas
~ örhängen : Glitter
~ väska : Second Hand


Kommentarer
Postat av: Kinga

Hejsan!

För det första, ja, detta är nog någon sorts reklamgrej.

Hoppas du läser ändå!

Jag undrar nämligen om du gillar Twilight, och jag tänkte att du kanske vill spana in våran hemsida, www.thetwilightsaga.se, där vi skriver om allt

som rör twilight och skådespelarna.



Vi uppdaterar ofta, är oftast först med stora nyheter, eftersom vi är 3 stycken som uppdaterar, och vi finns här för alla twilightfans!

Vi har en pågående tävling där vi letar efter en ny medarbetare nu oxå! kolla in den!

mvh Kinga, designansvarig på tts.se

2009-07-21 @ 23:01:33
URL: http://thetwilightsaga.se
Postat av: Jenny Nygren

Vad söt du är! :)

2009-07-31 @ 02:05:49
URL: http://jennynygrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0