bye bye blonde

hej !
jag vet, jag är fruktansvärt dålig på att skriva, men det händer så mycket annat.
har suttit hela morgonen och funderat på gymnasiet, bara 18 dagar kvar...
måste väl medge att jag är ganska nervös..
men jag får väl räkna med att jag inte är ensam om det.
snart cyklar jag iväg i regnet till maja och färgar hennes hår, kanske bakar lite
chokladbollar också (som jag egentligen inte borde äta)
(fast det är ju fortfarande sommarlov, då är det väl ändå ganska okej?)
hon kanske drar med mig på friskis & svettis i skytteparken också, men regnar det
vette 17 om jag vill strutta omkring i leran.
och just det, här kommer en NY bild på NYA ebba.


synd att ni inte fick ett leende, men man kan inte få allt.
JA ni ser rätt, jag har blivit brunett.
OF från farmors kalas igår,
~ kjol - Indiska
~ body - BikBok
~ linnekavaj - Kappahl
~ skor - Din Sko

Kommentarer
Postat av: Hildvar

Brunett!? :O detta var något nytt :P ser inte så bra på bilden men det är säkert ur snyggt ^^ see you soon babe<3

2009-08-01 @ 18:59:55
URL: http://ebbathegreat.blogg.se/
Postat av: neah

EBBA?! :O DU HAR FÄRGAT HÅRET UTAN ATT SÄGA NÅGOT?!

Men det ser ut som att du passar i det. Jag saknar dig ditt mongo! <3

2009-08-03 @ 13:45:26
URL: http://monadyc.blogg.se/
Postat av: EBBA

svar: hehe förlåt hörrni.... :D

jag trivs i det !

2009-08-06 @ 00:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0