det kan bara bli bättre

HEI !
Nu sitter jag och Majsan i soffan, tittar på skitprogram på TV och äter chokladbollar.
Snart blir det mat och sen vet jag inte vad vi ska äta ! Men någonting blir det sanneligen..
Dagen har vi spenderat hemma hos Maja, hittat massa fräna saker i en garderob, och min
absoluta favorit är kokosnötsväskan! HAHAHA
Den köpte hon när hon var i Grekland för många år sen, (säger hon men tveksamt om jag tror henne.)
Sen ställde jag mig och gjorde chokladbollar, medans Majs läste Harry Potter bok nummer 1.
Som hon dessutom läst en gång förut och som ALLA har sett på bio eller film.
Sen skulle hon på möte och jag cyklade hem och funderade på vilka tapeter jag ska ha i mitt rum.
Vi skulle träna klockan 6, men det började regna så vi struntade i det...
Äter chokladbollar istället.
Det är ju... Bra?


Fashion 2010









/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0